Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 27, 2010
Image Size
81.9 KB
Resolution
940×695
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,816
Favourites
38 (who?)
Comments
19
Downloads
106
×
Segmented Crawbster by ItsJustin Segmented Crawbster by ItsJustin
My personal favourite of my three Pikmin arts.
Also one of my favourite bosses in the game.
Add a Comment:
 
:iconfreeartnolimitations:
OMGOSH you made it look sooo CUTE!!! <3
Reply
:iconolimar321:
Olimar321 Aug 14, 2013  Student Traditional Artist
this thing...killed MANY OF MY FREAKING PIKMIN...god damn ceiling rocks.... :rage:
Reply
:iconitsjustin:
ahaha yeah!!! he was pretty tough to beat!
Reply
:iconjakerulez17:
This thing is the reason I never finished the game
:iconfuuuplz:

But still, I love its design. You did an excellent job here :)
Reply
:iconshadowraptor101:
HHNNNNNGGGG

WHY HAVE I NEVER SEEN THIS BEFORE

SO AMAZING
Reply
:iconfritzguynegative900:
FritzGuyNegative900 Oct 12, 2012  Hobbyist General Artist
It looks like this boss was in Wind Waker! Awesome!.
Reply
:iconlugmillord:
Lugmillord Oct 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol you're right.
Reply
:iconkennuhisaki:
kennuhisaki Sep 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This boss is Iconic! I love you for portaying it SO WELL!!
Reply
:iconitsjustin:
haha thank : ) i made it so long ago, i plan to draw more pikmin stuff once i get a chance to play pikmin 3
Reply
Add a Comment: